Häääärlig ledig dag!

Måndag igår vilket betyder ledig dag för mig! Tog ut hästarna och sprang på morgonen sen åt jag en megafrukost. Har en bok som ska vara utläst imorgon så satt i lite drygt fyra timmar ute på altanen invirad i filtar och täcken och läste, det var mysigt. Lyckades dock bränna mig i ansiktet så är lite röd även om det lagt sig sen igår.
 
Wincent hade även lyckats trampa sönder sitt täcke så han fick gå utan en stund vilket uppskattades. Första gången sen i september eller nått. Han rullade sig x antal gånger innan han sprang, och sprang, och sprang. Zerox sprang en del han med och det ser så kul ut när dom busar! Fick varken film eller bild eftersom att jag inte har något minne kvar på min fån.. Men har lite bilder från i lördags då som sprang oxå. Vårkänslor ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0