Dåligt igen.

Sjuk idag, och igår.
Tvingades gå till skolan igår iaf eftersom att mamma trodde det bara va träningsvärk ..
Skitdålig när jag kom hem efter skolan. Gick och la mig, somna vid kvart i 7, vakna en timme senare av att pappa fråga om jag ville ja ha mat.
Åt och somna sen igen vid kvart i 9. Mamma kom och väckte mig vid kvart i 10 eftersom att jag somnat med tänd lampa. Sen somna jag direkt.

Idag har jag legat i sängen hela dagen. Kollat på massa avsnitt Ghost Whisperer och läst.
Haha. Emil skulle läsa Frispark men så sa han Friss-park och då bröt jag mamma och pappa ihop totalt! xD
Fast han blev sur för att vi skratta och gick upp på sitt rum.
Hoppas jag mår bättre imorrn.

Bildlöst inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0