Svar!

Nu kommer svaren på frågestunden. Dock fick jag bara 5 frågor.. hoppas på fler nästa gång.

Hej Emma!
Kommer du någon gång att erkänna mig som din idol? :)
- Nej, Frida. För det är du inte :)

Vad är det roligaste med att ha hästar? :)
Och vad är jobbigast/tråkigast?
- Det roligaste.. hm. Det är nog faktiskt allt måste jag säga. Allt man upplever med hästen, alla minnen man får, allt man lär sig. Plus att det är en vän för livet. Någon man alltid kan lita på. Någon som aldrig sviker. Fast det är klart. Det är inte spc kul att ta sig till stallet när det ösregnar, är lervelling, när termometern visar +5 grader och man har minst en häst att rida. Kan inte påstå att jag precis tycker om det. ;)

Vad tycker du om min blogg?
Följer du min blogg med bloglovin?
:) :)
- Jag tycker inte spc mkt om den röd/bruna färgen. Inte heller stövlarna i headern. Annars är den fint gjort och personlig. Plus att du skriver om intressanta saker :) Nej det gör jag inte. Jag följer inte någon blogg med bloglovin ;)

Vad fick dig att starta din blogg?
- Jag kommer inte riktigt ihåg, för det var väldigt längesen. Men jag tror att det var för att det var många andra som hade en och jag tyckte det var kul. Plus att blogga var typ det enda på man fick göra på internet på datan på Elevens val ;) Efter en lång paus så började jag igen för att jag kände att jag ville.

Hur gick det med hästen du provade??:)<3
- När vi provade den så var jag lite osäker. Men på vägen hem så ville jag verkligen ha den. Vi kom fram till att åka och prova den en gång till. Dessutom ville mamma se om jag verkligen ville ha den och om jag tänkte lägga ner arbete på den. Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte hur det blir nu.. Men jag hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0