Lite snabbt.

Skriver ett inlägg lite snabbt nurå.
Vakna vid 11, åt frukost och sen ut till hästarna. Slängde ut dom i hagen och gav hö å vatten. Hann inte glra hela stallet innan maten, som bestod av tomatsoppa och vitlöksbröd. (;  Det typ kom människor och fråga om stallplats för sju hästar. Vi har inte plats för nån. xD  Gjorde iaf resten av stallet, sen åkte jag å lillebror skridskor. MPappa kolla på och värmde sig vid brasa. Efteråt hade jag ingen känsel i stortån! Kändes som i Pirates of the Caribean, när hans tå går av. xD  Jah försökte glidtackla brorsan när jag fått på mig skorna igen, gick icke så bra. Han åkte iväg så jag missade och de resulterade i snö på byxorna = kallt. Tog in hästarna och när jag kom in åt jag macaroner med köttfärssås. Mums! Sen har jag suttit och varit onyttig vid datan, snackat med Frida. ;)  Och när vi pratar om trollen, hon kommer imorrn ist för på måndag!! Wiiie! :D  Emma is happy happy happy!  Inte träffat henne sen i sommras. Ska bli kul att bli lite erövrad av Frida-syndromet. ;)

Nej nu ska man dra till kojs.
Puss och Kram
Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0