Aptrött.

Jag är aptrött. Va vaken till typ 4 eller nått sen vakna jag kvart i 7 >< Mådde pyton på morgonen. Åt ett halvt orostat rostbröd utan nått på + några glas vatten. Sen sov jag medans dom andra kolla på film. Sen mådde jag bättre. I natt så kollade vi på Silent Hill, vart bra fast så jävla läskig, ganska hemsk oxå faktiskt. Jag menar, dom brände en nioårig flicka för att dom trodde hennes mamma va häxa :/ Hon var helt sönderbränd och levde. Brr usch! Dessutom har jag lånat en mobil av Anders tills jag köper en ny :) Sony Ericsson W890i. Sony Ericsson suger så jag ska köpa en LG sen, Life's Good! Cyklade hem till Sofie vid halv 2. Så käkade vi mackor där. För Sofie hade inte ätit mycket mer än mig. Dom skulle till stan sen så jag cyklade hem. Väl hemma typ somnade jag i soffan för att jag va så jävla trött. Sen somnade jag faktiskt en stund. När jag vakna fick jag gå ut och fodra och fixa hästarna. Imorron ska jag börja rida.
Vet ni, jag är sjukt smidig. Det typ första jag gjorde med mobilen va att tappa bort den
x-X' Fast sen hittade jag den. Den låg gömd där jag plockar maskrosblad till Babben :p Sen så har jag upptäckt att jag säger "Ap" innan allt jag säger. Istället för att säga typ skitjobbigt eller skittrött, så säger jag apjobbigt och aptrött. Hehe.
Äsch då, jag är trött. Nu ska jag gå härifrån och göra en smoothie, sen ska jag mysa ner mig och kolla på en film. Det tycker jag låter som en bra ide.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0