Glass e gott!

Äsch vad jobbigt. Orkar inte skriva det men det är jobbigt. Har tvättat och packat och grejat massa idag, helt i onödan. Aja, blir massor av tid med vännerna och hästarna nästa vecka ist. Det bestämmer jag nu och jag står fast vid det. Datorn kan slänga sig i väggen eller nått! Imorgon ska hästarnas hovar verkas, och jag ska börja rida Sebbe imorron eller på söndag. Hoppas att vi far till Liseberg, badar och har allmänt jävla kul nästa vecka! Känner för att ha den bästa veckan i mitt liv! Någon som hakar på? :D Imorgon ska vi iaf på kalas i Bohuslän, fettlång bort. På vägen ska vi iaf stanna på Coop och köpa Ben&Jerry, där finns hur många smaker som helst :o Och så ska vi eventuellt stanna på Börjes och köpa en ny ridhjälm till mig. Vi ska sova över där så det blir nog inget inlägg imorgonkväll. Kanske om jag får tag på en dator :) Nej nu ska jag slå på en film och käka mer Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0