OMG, det är varmt.

Asså fyfan vad varmt här är. Jag kommer inte kunna sova. Vaknade i husvagn imorse, det va asvarmt. Festen igår var helskoj :) Alla vuxna va asfulla och typ roliga xD Emma och jag va lite cp, så vi stog på balkongen och dansade till Hard Rock Hallelujah och liknande. Det måste ha varit en syn. Vart iaf väldigt trött idag så jag sov mesta delen av hemresan. Vi stannade i Uddevalla och skulle kolla på hjälm. Dock fanns det ingen bra modell och mamma ville inte köpa där för alla hjälmar låg framme. Så man hade ju lika gärna kunnat köpa en trasig från början om man hade otur. Slutade med att jag köpte ridbyxor, dom kostade bara sexhundrasjuttionio. Dom va snygga och jag var tvungen att ha dom. Sen sov jag en stund till innan vi stannade på Coop och handlade. Sen sov jag resten hem oxå. Väl hemma igen så fodrade jag de små hästarna. Fick massa insektsskydd och så. Kattungarna är lite smått fega, iaf den ena. Dom fräser och grejar. Men när man har klappat dom en stund så blir dom nyfikna och glada ist.
Nej nu måste jag gå på toa, sen ska jag rota fram något att käka medans jag väntar på att en viss person ska logga in på msn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0