Tråkigt.

Jag känner att det inte har varit så bra uppdaterat med bilder och så. Men har int varit hemma och har inte orkat och så. Men idag fota vi lite s.k porträttbilder, fast snarare oseriösa bilder x) Men har iaf varit vaken i ca 37 timmar och jag är trött. Så jag skiter i vad ni säger nu om att ni vill ha bilde okej? Dessutom är jag snart klar med bloggdesignen. Ska försökte få ut den innan jag åker till Grytåda Paradise på måndag! :D
Mamma skulle nog fixa Sebbes hovar imorron så att jag kan börja rida igen. Har har haft ledigt i lite drygt en vecka nu, så han är tjocktjock! :o Nu ska det tränas resten av sommaren! :p
Btw, tältat idag och Mathilda, jag och Frida dygnade x) Anders och Sofie sov. Nu är jag fettrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0