Choklad är gott&jag fryser om fötterna.

kärlek till låten.. ♥
Taylor Swift - Haunted (Acoustic)



Om en stund, typ när jag skrivit detta inlägget, så ska jag gå ut & rida. Just nu äter jag choklad, smular ner tangentbordet & fryser om mina fötter. Idag har jag inte gjort mycket mer än att gå upp vid 10, mocka & köra fyrhjuling. Det va fettskoj! Körde först i paddocken, men det går inte att gasa på spc mke där inne så jag körde i hästarnas hage. Sebbe lyfte inte ens på huvudet när jag gasade förbi honom och tutade samtidigt, hehe. Hastighetsmätaren funkar inte, så jag vet inte riktigt hur fort det gick. Men antagligen kändes det som om det gick fortare än vad det egentligen gjorde. Juste, jag har fotat frost & vattendroppar oxå! Vattendropps-bilderna blev bättre än frostbilderna tror jag. Och jag hittade en levande blåklocka o.O "Levande", hehe.
Om en stund, ca 1½ timme, så kommer älsk hit. Faktiskt 8 veckor idag ♥

Skulle säga oxå att jag kommer inte blogga spc mkt om hästarna på denna bloggen längre, bara lite i stil med "Red Sebbe i paddocken idag, gick super!" och liknande, men inte mer. Vill ni läsa mer utförliga inlägg om hästarna, kolla in HÄR! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0