Gaah vad jag är trött!

Jag skulle kunna lägga mig rätt ner på golvet & sova. Så trött är jag. Ca 5½ timmes sömn inatt, det är inte tillräckligt. Vi hade typ Sawmaratonliknande sakimak. Vi kollade på 1:an, 2:an & nästan hela 3:an. Jag såg nog bara typ 1/3 av 3:an. Hehe. Bara för att jag var trött. Kom hem för typ 1 timme sen & har typ precis käkat. Så nu ska jag snart ut och mocka&rida. Hoppas jag piggnar till, för det är jobbigt att rida och hålla på att somna samtidigt. Man glider..

Tycker det det är extremt dåligt med besökare, & kommentarer. Hallå va! Nu får ni faktiskt ta och gaska upp er. Vad vill ni läsa? Bilder? Annat sakimak? Tell me!


Kommentarer
Postat av: ---

måste lägga in mer bilder om du ska få läsare

2010-11-02 @ 00:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0