Här bor jag!


Här bor jag då, och här följer en liten förklaring till alla prickar & inringade områden.

Den Röda pricken är boningshuset. Där bor jag ^^

Den stora Gula pricken är stallet där hästarna står & den lilla är växthuset.

Den Svarta pricken är ett fallfärdigt garage, f.d hönshus.

Den Rosa pricken är gästhus. Där brukar mormor bo.

Den Blå pricken är gödselstacken.

De två Lila prickarna är f.d svinstall. Används nu som förvaringsutrymme till en massa skit.

Okej, det va prickarna.
---
Det Röda området är paddocken. Jag tycker den är förliten men det är inte någon som vill göra nått åt det..

Det Blå området är den hagen där hästarna går typ året om. (Inte Sebbe för tillfället)

Det Svarta området är hage, kallad för skogshagen. Staketet är nere på massa ställen.

Det Lila området är hage (sommarhage). Inte använd på jättelänge & staketet är nere.

Det Orangea området är hage. Kallas för sjöhagen. Staketet är nere.

Det Gröna området är sandhage, full med klöver på sommaren.

Det Gråa området (syns inte så bra men under det gröna) är sandhage.

Det Vinröda området (syns inte så bra men under stallet) är sand/gräshage. Sebbe går där för tillfället bara för att han har hittat ett ställe att rymma på, men det har inte vi gjort..

Till sist, det Rosa området (syns inte så bra men en rund cirkel) är skrittmaskinen ♥

Oh, juste! Brevid det Orangea området har vi ju våran älskade sjö ♥

Funderar på att göra en rundtur på gården & filma den, skulle det va intressant? 8)

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Ja det är klart att du får gumman :) Bara du skriver att det är "mina ord" :) puss!

2010-11-14 @ 00:25:07
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: olivia

Åå, så skulle jag också vilja bo! Du bor värkligen på ett drömställe!!

2010-11-15 @ 08:19:39
URL: http://hestvarld.blogg.se/
Postat av: Lokaflaskan ^^'

Ååh, vilket fint ställe :O Vill också bo där :)

2010-11-15 @ 16:51:49
Postat av: Emma [FOTO&ALLTMÖJLIGTANNAT]

sv Lokaflaskan ^^'* Hehe tack typ :p det får du inte! det är mitt, bara mitt! x)

2010-11-15 @ 20:37:01
URL: http://emmajjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0