I wanna boom bang bang.

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har haft extemt med tentor, läxor & skit. Blööh. Det är nog på detta sättet man tappar läsare. Men aja, ni får stå ut med brister i uppdateringarna ibland.
Jag har iaf hittat Sebbes förförra ägare & dom skulle kolla om dom hade filmer & bilder kvar! :) Dessutom ville dom gärna komma & hälsa på honom nån gång, & jag hoppas att det blir av. Hade varit väldigt kul att få veta mer om honom!
Imorrn så blir det gymnasiemässa i halmstad. Med massa olika skolor. Personligen är jag nog mest intresserad utav Plusgymnasiet & Ljud & bildskolan. Vi blir där hela dagen.
Imorrn blir det ev oxå att följa med Mathilda & kolla på en ponny vid namn .. Marco Polo. D-ponny, import från irland som står i frillesås tror jag. Dock får jag bara kanske följa med.. Stackars mig.
Ne, nu måste jag fixa mina hemska naglar & skriva en uppgift på hemtentan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0