One more time, I'll say goodbye.

Tjolahopp muppar! :) Är på ganska gott humör måste jag säga.
Simmade de 60 längderna, 1500 meter förövrigt, på ca 35-40 min. Ganska bra flyt måste jag säga. Haha, fattar ni? Simma, flyt, haha älska min humor! Sebbe gick som en klocka idag, helt underbaring!
Har kollat i Sebbes pass idag, och jag tror att jag hittat hans förförra ägare på fb! Och det är hon som har tävlat & så med honom. Så jag har skickat ett meddelande & hoppas att det är hon & att hon har lite bilder & filmer på honom från hans tidigare år! Hade varit så sjukt kul att se Sebbe i sina glansdagar! :) Förövrigt va Sebbe visst född 1985 & inte 1983 som jag trodde, och i passet står han som svartskäck x)
Imorrn så ska jag & Sofie plugga massa efter skolan, tjohoo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0