Var har ni tagit vägen?

Det blir bara färre & färre läsare var dag. Var tar ni vägen? Överger ni mig? Det är faktiskt inte snällt!
Idag har varit en bra dag tycker jag! Sovmorron imorse & slappt. Lite sms med Älsk, 2 månader idag faktiskt ♥ Mamma skjutsa till skolan. Sofie & jag tajmat perfekt och kom precis i tid, hehe. Kattis hade typ lite ryck på lästiden. Men aja, hon är nog ännu en utav de många lärarna som inte klara av vår klass.. Dom har inte rätta knycken! Ätbar lunch idag, spaghetti & köttfärsås. Spanskan va ganska slapp idag. Inget test eller liknande skit. Haha, sista två timmarna va både flumm som satan & jobb i datasalen med Eve-tönt :) De va kul, haha.
Hem tio minuter tidigare bara för att vi hade vikarie. Mamma hämta osså blev det matinköp. Tacos, cola & glass faktiskt. Triumf!
Sebbe är snabblearner. Han gjorde Yoga nästan helt själv idag, jag är stolt :) fast han "överanvänder" vacker hov för att han tror att han får godis om han gör så ^^'

Nån som ev skulle vara intresserad utav en rundtur på gården? (: kommer antagligen göra det varesig ni vill eller inte. Hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0