Wait there in the pouring rain.

Ja, idag tycker jag allt att jag har varit effektiv. Imorse "firade" vi farsdag för pappa. Kaffe på sängen & lite presenter. Plus att Emil har namnsdag idag. Mamma väckte iallafall tidigt, urgh. Fick käkat frukost & kom ut vid typ halv 10 / 10. Mockade & sakimakade. Vad man nu gör i stallet. Hehe. Bestämde mig för att gå in en sväng eftersom att en av jägarnas hundar sprang runt & skällde i skogen, nära där vi bor. & då ville jag inte ge mig ut på ridtur.. Väl inne skulle pappa laga lunch, & så gjorde han ingen till mig. Gaah. Så jag fick steka bacon själv, de va jobbigt.

Jag är grym på tårtor. Gjorde Emils namnsdagstårta. Den va god (a) och fettcool, fast chokladpuddingen som va på såg ut som bajs, hehe. Det kommer en bild, nån gång.

Jag har faktiskt varit duktig & skrivit på uppgifter på hemtentar idag oxå! Det är 7 frågar kvar & den ska lämnas in på måndag, inte imorron. Så jag ska skriva två frågor om dagen & renskriva på torsdag eller i helgen. Så det blir färdigt. Dessutom har jag skalat potatis idag & diskar kastruller. Duschat & nu ska jag måla naglarna. Hoho.

Imorrn är det klassikern i simning, 60 länger. Fast det säger antagligen inte er nått eftersom att ni inte vet hur långt en läng är ^^ en längd är 25 meter. Så imorrn ska det simmas 60x25 meter.. räkna själva ut hur långt det är. Efter sisådär 25 längder går det av sig självt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Och, jag dör efter sex längder xD

2010-11-14 @ 22:01:27
URL: http://etapenna.blogg.se/
Postat av: Ebba

Sv; Haha, aa xD ♥

2010-11-15 @ 16:50:57
URL: http://ebbaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0