7 veckor. ♥

Ja idag är det 7 veckor med Älsk, de 7 bästa veckorna i mitt liv, ♥
Vaknade imorse vid 9. Fast nä. Jag skojade bara, för inatt så skulle ju klockan ställas tillbaka en timme. Men det märkte jag inte förens efter en stund. När jag stod och fixade frukost och mobilklockan och klockan i köket inte visade samma tid. Hehe. Käkade iallafall min frukost och läste lite. Efteråt gick jag ut till djuren. Släppte ut dom i hagen, mockade och gjorde allt stallgöra. Städade lite hos lillkissen oxå. Efteråt så blev det mysig tur på en timme ute i skog&mark med Sebbe. Det var som att rida i ett stort moln idag. Dimmigt överallt. Tog rundan längs igla och sen den långa vägen hem. Det var klart i luften, och jag frös lite pga för lite kläder. Men men, mysigt va det iaf. Väl hemma igen så ryckte jag ponnybus man, klippte topparna för att det skulle blir rakt och klipte lugg&svans. Sen fick han pälsglans i man&svans. Så nu ser han prydlig ut ;)

Jag tycker att det är väldigt kallt i vårat hus. Mina fötter är kalla och det är faktiskt ganska rötet inne. Om en stund ska jag packa. Kudde, täcke, pyjamas, tandborste&smink. För vid halv 6 bär det av för att hämta Sofie, köpa godis och sen till älsk. Sen skall kvällen tillbringas med killar som skrattar åt skräckfilmerna medan vi tjejer ligger med huvudena nerborrade i kuddarna och skriker. Hehe. Det låter ganska roligt när man skriver det. Tror att det blir typ massor utav Saw-filmer. Det gillas skarpt, fast ändå inte..

Vi får se om jag kan skriva något inlägg hemma hos älsk lite senare. Ska iallafall ladda upp lite bilder jag tog med mobilen förut. Blir faktiskt ganska bra naturbilder med den mobilen. (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0