Äckligt tuggumi.

Mitt tuggumi smakar skit. Det va gott innan, men nu är smaken borta och det smakar skit. Funderar på att spotta ut det men orkar inte gå iväg och göra det.
Sovmorron idag, skrev ut Mathilda-lapparna och mockade. Fick pappa att köra mig till Sofie och gick med henne till skolan. Hängde upp lapparna och gav Mathilda paket. Såg Sofie krama Mathilda och kramade henne sen längre. Hoho. Jag hatar spanska. Pjäsen gick som det gick. Måndagar är dryga. Det händer inte ett skit. 
Följde med Sofie efter skolan och typ drev runt i samhället. Inte spc kul, inte som det brukar.
Nu ska jag spotta ut tuggumit, byta jeansen mot mjukisar och mina tröjor och bh mot en t-shirt. Sen gör jag de bekvämt för mig i min säng och kollar på Heartland. Det får avsluta min fredag :)
Imorgon kommer älsk hit och ska sova här, puss på de (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0