Dags för glass&film!

Jag är väldigt trött just nu. Mathilda var här förut. Hon red Sebbe och jag cyklade. Det gick bra. Dock var vädret mindre bra och det har öst ner största delen av dagen. Det var ganska mysigt ändå. Jag var så varm under regnkläderna att det ångade om mig när jag knäppte upp ^^ Riktigt kul hade vi iaf!

"Synd att Sebbe inte är en storbildshäst!"
"Jag dricker snart ur en vattenpöl."
"Denna droppen var stor!"
"Den lampan har hängt där sålänge jag kan minnas.
Sålänge jag kan minnas oxå.
Hur länge kan du minnas då?
Från igår."
"Sebbe borde ha bättre kondition."
"Man borde kunna klona Sebbe till en större & yngre utgåva.."
"Det är pinsamt att cykla bland folk med dessa gnisslarna!"
Och en hel del till som jag inte kommer ihåg x) lovar att lägga till när jag kommer på fler.
Håller på och fixar en total makeover till den lilla bloggen. Den blir rosa.

Du är det dags för nagelfix&film (: när naglarna är torra ska jag käka glass! (y)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha, bästa kommentarerna! xD

2010-10-24 @ 00:17:30
URL: http://mathiildagoesonlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0