HÖSTLOV!

Ohyes, riktigt najs! Sofie och jag var riktigt jävla snygga idag! Sminkade oss, klippte i kläder, blodade&gömde oss i omklädningsrummet medan de andra spelade innebandy. Hehe. Vi har fått en hel del olika reaktioner under dagen, alla lika roliga. En liten tjej sa "Iuoh!" x) Dessutom har vi gått runt och sjungt på nån skäckfilms-sång hela dagen.
one, two, freddie comes for you.
three, four, better lock your door.
five, six, grabb your crucifix.
seven, eight, gotta stay up late.
nine, ten, never sleep again.
Efer lunchen, som bestod av tacos, så spelade vi spel. Jag, Sofie, Elias, Anders, Mathilda&Nattis spelade Med andra ord. Det är helt sjukt kul! xD 
Nattis:
En fisk!
Mathilda: Lax?
Nattis: Nej..
Mathilda: VAL!!
asgarv.
---
Emma: Elias!
Sofie: *tänka*
Emma: Dött djur!
Sofie: Ah, as!
asgarv.
---
Sofie: Sånt killarna får när dom är upphetsade!
Emma: Stånd... STÅND! STÅND! STÅND!
asgarv.
---
Emma: Sånt killarna har mellan benen! ... hm och bröd!
Sofie: Ööh va?
Emma: Men korv för helvete!
asgarv.
---
Elias: Sånt som apor gillar!
Anders: Bananer?
Elias: JAA!!!
asgarv.

De va typ massa mer men jag kommer inte på fler just nu x) Vi va nog lite höga, det vart helt sjukt jävla kul iallafall! Efteråt så blev det fika i matsalen. Sen ropade dom ut vinnarna av maskerad-priset. Carro kom trea, sen jag tvåa & Sofie vann! Grattis till henne ;) Sen slutade vi. Ganska slappt resten av dagen. Snart så ska jag ladda upp bilder&kanske en video från när vi sjunger spöksången. Hehe. Riktigt bra dag! :)

Hm, bara sådär halvt levande.

Kommentarer
Postat av: Terjerebekka

Hope you enjoyed your visit.

2011-01-01 @ 21:32:36
URL: http://terjerebekka.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0