Läxor i massor.

Asså, läxorna och proven tar ju fan aldrig slut. Kom på förut att jag missade dagens NO-prov, så det kommer jag få göra nästa vecka, tror jag. Imorron har vi del 2 av NO-provet, det skriftliga. Inget på torsdag, tror jag. På fredag ska läsloggen lämnas in&jag jag har typ 100 fkn sidor kvar att läsa o.o Vi har prov på imperialismen och spanskapjäsen ska redovisas på "allvar". Han ska fan filma! o.O' Gaah. Dessutom är Engelskan framflyttad, visserligen bra. Men det är på oklar framtid. Vet alltså inte när det ska vara färdigt. Suck. Som ni fattar har jag egentligen inte tid att blogga, men jag gör det för er skull (: Har tillochmed tänkt visa er mina läxor, jag är så snäll, javet.
Dagen har i allmänthet varit väldigt slapp. Lite missförstånd oxå. Skulle va på tandregleringen 10, va där halv. Dom hade sagt att det skulle ta 1 timme att ta bort den, det gick på 35 min >< Drog till pressbyrån och köpte en fralla, cola och en bulle. Det va vad jag fick för 50 kr jämnt. Sen blev det bussen hem för att vara med på två lektioner, spanska och slöjd. Spanskan var för en gångs skull helt okej. Vi sjöng, hehe x)
Tränade lite kondis idag, både min och Sebbes. Hans går iaf åt rätt håll. Han är ganska så väldigt speedad och vill gärna galoppera ist för att trava och galoppera fort ist för att galoppera lagom snabbt ^^ hehe.
Nej, nu ska det pluuggas! Mke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0