"Men för helvete, blogg."

varning för oseriöst inlägg.

Älsk tycker det är onödigt att blogga. Men det bryr jag min inte om! Mohahah! :) Sofie är kåt på tomteläsk. Det är Elias tomteläsk, men Sofie försöker ta den. Hon lyckades. Nu vill hon ha mer. Det är väldigt underhållande faktiskt. Och nu, nu fick hon den. Hon hotade Elias med att sova brevid mig istället för brevid Elias om hon inte fick den, så hon fick den. Hehe. Men nu tog Elias tillbaka den och Anders rapar. Fast nu drack Elias upp Sofies champis. Haha. Och Anders äter våra mormorständer :(
JAG VILL SE PÅ SAW MEN DOM ÄR DATANÖRDAR, STACKARS MIG! :(
BUHUHUHUHUHUHUHUHU!
Sofie, Anders & Elias dansar strippdans :) (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0