Men lägg av.

Skrev ett inlägg igår, men det publicerades inte >< bloggen har typ ryck, visar inte om det kommer nya kommentarer eller senaste inläggen. Gaah, jag blir galen på den.
Mamma och pappa körde till landvetter 4 imorse, då hade jag sovit i typ 5 timmar, gäsp. Fick sova iaf 2 timmar till innan jag skulle upp på riktigt.
Skolan idag sög. Dryg dag som fan. Fast hemkunskap vart helt okej. Min och Sofies pizzapaj var god. Engelska var ganska okej oxå för en gångs skull. Ingen lunch för oss eftersom att vi fortf var mätta. Spanskaprovet gick åt helvete. Svårt som fan var det förutom gramatiken. Klarade den bäst för en gångs skull. Pga av provet hade jag huvudvärk de resterade två lektionerna vi hade kvar. Blää.
Bytte träns på Sebbe idag igen. Nu har han svart läderträns med plastfläta i pannbandet. Gul halsring. Svart schabrak. Brun sadel. Gult/rött/svart ländtäcke. Han matchade fint men jag förstörde det med min blåa tröja, lila hjälm & cerise vantar. Hehe.
Tacos, Ben&Jerryglass, cola & godis när jag kom in (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0