Nu är jag ren.

Funktionen funkade, smidigt. Och jag är ren. Okej, låt mig se. Vad har hänt idag?
Vaknade vid tio i nio. Låg & drog mig en stund innan jag gick upp och fixade frukost. Efter frukosten låg jag inne och drog mig typ jättelänge. Tillslut fick jag iaf tummen ur och gick ut och släppte ut & mockade. Hann bara mocka Sebbes box, sen så skulle jag & pappa iväg och hämta halm. Förlåt, jag menar hö. Kringelikrok-väg och pappa höll på att köra ner i en å när han inte kollade på vägen >< 21 balar fick vi med på släpkärran. Väl hemma igen så gjorde jag resten + att jag mockade ur Babbens, vår kanins, bur & la in nytt strö. Att bära in de 21 balarna var nog det jobbigaste jag gjort på länge. Svettades som tusan. Det var 21 balar, och dom väger kanske .. 15-25 kilo? Dom väger lite olika så vissa var tyngre än andra. Och jag är inte precis starkast på denna jord. Hehe. Lunchen åt jag mellan 3 - halv 4. Lite sent men aja.

Skyndade ut för att rida Sebbe en runda innan mamma kom hem med lillebror & pizza. Samma runda som jag visat innan, fast bara ett varv idag. Naturligtvis så stog Sebbeskitponny typ längst bort i hagen, så jag fick jogga dit och hämta han. Och dessutom så stog han i typ 10 cm vatten, och jag hade inte, definitivt inte, vattentäta skor på mig, suck.

Nej, nu så hade jag först tänkt lägga ut lite bilder, men jag vet inte om jag orkar. Blir nog bara 2-3 stycken. För sen så blir det kolla film. Vet inte vilken än, men det blir nog bra. Imorrn kväll blire sova hos Älsk med Sofie & Elais. Mysfaktor 11 / 10 med kille, kompisar, godis & skräckfilm (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0