Pengar är ett problem ibland.

Idag har regnet öst ner. Det är inte kul. Måndag-tisdag har varit sjukligt sega. Och idag var inget undantag. Usch alltså. Matte första lektionen. Det var en dålig lektion. Andra NO, gick helt okej och Mathilda&jag ritade och skissade på vårt kors-hus. Tidig lunch, fiskpudding. Vi var lite hyper, men bara lite :) Vi skrattade så flera vände sig om och kollade på oss! Hehe. Såhär beskrev Sofie&Mathilda dagens lunch:
Mathilda: Är fiskmoset gott?
Emma: asgarv.
Sofie: Dom har tagit en hel fisk, och sen tagit en mixer och wroom!
Emma: asgarv.
Det sista sa Sofie bara för att jag hittade ett ben..
Jag tycker Anders&Elias är lite äckliga.. dom köpte vaniljsås och drack direkt ur paketen o.O
På bilden så inledde Ann-Helen nästa bildarbete. Det är fotografering&redigering. Det är mitt element! Hoho. Nästa gång så ska hon gå igenom lite på datorn. Tror redan att jag ha klart vad jag ska fotografera för tema. Men det är hemligt änsålänge. Det kanske kommer lite smakprov sen på det jag fotar. Läxförhör på engelskan, sen svinseg a-tid. Sist e-val och då redovisade vi vår plansch. Hehe. Asgarv på Anders&Elias redovisning x) 
Alltså har det regnat muppmycket idag, så Sebbe fick gå på maskinen.

Asså, jag tycker pengar är ett problem för tillfället. Vad kan jag ha på mitt konto? 2000 max. Och jag är skyldig mamma ca 700 för jacka&senaste gekåsbesöket. För tillfället vill jag ha typ bara dyra saker. På min önskelista till jul&födelsedag står t.ex ny mobil, macro-objektiv, tretorn advanced, moppe&kort osv. Plus att om jag ska på ridläger så behövs det typ 5.200 eller nått. Och jag måste boka snart, för annars är det snart fullbokat.. Dessutom vet jag inte om en viss Mathilda ska med, och jag är inte säker på att jag vill åka ensam nu när jag åkt med folk jag känner i så många år. Suck. Det är alltbra jobbigt dethär.

Nej, nu ska jag hoppa i duschen, sen ska jag fixa mina naglar och lägga mig och läsa eller kolla på en film tror jag. Supermegatrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0