Rubriktorka.

Jag har rubriktorka. Kan inte komma på något bra. Suck. Idag har gått lite upp&ner. Grät lite, sen blev det bra. Jag hatar faktiskt måndagar. Men idag var faktiskt riktigt illa. Kan vara för att det är sista måndagen innan lovet! Iallafall gick hela denna dagen i slowmotion. Riktigt übersegt. Oj, jag glömde. Fick världens mysigaste mjukis/pyjamasbyxor imorse av mamma&pappa från London! Så jäkla gosiga, ska se om jag kan fixa en bild. Nån gång. Sebbe fick gå på maskinen idag. Ska börja rida igen imorron. Lillkissen börjar bli bättre nu! Hon håller på att äta upp sig och är inte lika tunn längre. Dessutom är hon mkt piggare och växer.
Jag hittar inte min engelskabok.. och jag som skulle plugga. Får väll görat imorrn ist. Jag tror att jag tänker gå och lägga mig snart. Det är faktiskt riktigt skönt när det inte känns som om man väger 100 kilo och bara sovit i 1 timme när man går upp på morgonen. Dessutom blir det inte så stressigt. Och man slipper påsar under ögonen. (y) Snart är det lov! Det är najs. På fredag är det innebandyturnering. Dock tänker jag inte vara med för jag kan inte spela innebandy, eller någon annan sport som innehåller en boll för den delen. Hehe. Nej istället hade jag tänkt ta med min kamera och fotografera lite under dagen istället. För efteråt så blir det nån aktivitet i a-laget, och jag hoppas på många som klär ut sig. Sofie och jag ska klä ut oss till spöken. Vita klädder, vitt i ansiktet, svart runt ögon&mun och vitt i håret tror jag. Vi kommer skrämma skiten ur alla. Mohaha! Undra om en viss Mathilda joinar, hm.
Jag fick inte tona rött för mamma (n)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

klä ut sej? :s

whaaa, jag är väl redan tillräckligt läskig? 8)

vetdu vad som hade vart asnajs?

Röda linser 8)

2010-10-25 @ 21:50:06
Postat av: Mathilda

klä ut sej? :s

whaa, jag är väl redan tillräckligt läskig? 8)

vetu vad som hade vart asnajs?

Röda linsor! 8)

2010-10-25 @ 21:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0