Ryggsmärtor gör ont.

Jag har extremt ont i min rygg. Försökte lyfta grinden igår när vi var ute med Sebbe. Det gick inte och har resulterat i en väldigt öm rygg. Tror att jag sträckte något. För precis till vänster om ryggraden är jag typ stenhård. På höger sida är jag mjuk. Buhuhu. Det gör ont och jag lidet utav det. Hade mamma&pappa varit hemma hade dom fått ta stallet idag. Men det är dom ju inte så jag fick gott tag i det och göra det själv ändå. Fick vila tre gånger när jag mockade Sebbes box bara för att det gjorde så ont. Dessutom fick han gå 1½ timme på maskinen, för jag kände att ridningen går nog sådär. Idag har annars vart slappedag. Har ju då gjort färdigt bloggdesignen, och kolalt på film. Typ det. Känner mig inte helt pigg just nu och har lite huvudvärk. Gick och la mig typ halv 1 inatt. Kvart över 5 vaknade jag av den jävla ryggen + ont som fan i magen. Inte trevligt. Tog en Ipren och gick runt och letade efter min vetekudde som jag naturligvis inte hittade, så jag fick gå och lägga mig med mag&ryggsmärtor och sova i typ 1 timme till innan jag skulle ut & fodra. Suck.
Så 9 ska jag ligga i min säng, annars orkar jag inte upp imorron. Inte helt säker att det blir skola imorrn. Mår somsagt inte så bra + att om ryggen gör lika ont imorrn så kommer det bli jobbigt. Buhuhu.
Funderar på att tona mitt hår rött, FridaskompisJulia-rött (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0