Suck då.

Asså, bloggande går sådär. Läxorna har tagit rejält med tid, som alltid. Engelskaredovisningen är iallafall avklarad. Gick bra tycker jag :) Nu är det bara spanskaprovet på fredag kvar. Men det kommer la någon ny läxskit imorron antagligen, suck. Gjorde labbprovet idag, tyckte att det gick helt okej den oxå. Rapporten är skriven och skall lämnas in till Christinis imorrn.
Vi klippte Sebbe idag! Nu ser han väldigt slimmad ut + att han slipper svettas så mkt. Han fick stå idag. Bilder på klippningen fixar jag imorron, om jag hinner. Nu är jag bara väldigt trött så jag ska läsa igenom spanskan lite, borsta mina tänder och sen sova. Det behövs. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0