Tummen upp för mys.

Japp, tummen upp. Älsk har sovit här från igår tills idag. Och som vanligt ganska så väldigt mkt filmtittande. Silent Hill, Rambo, Wild Hogs, ett avsnitt Heartland och nån som hette något med "Blue.. " . Kommer inte ihåg. Fredag till lördag sov Sofie här. Vi hade damp och lite till :) På lördagen gick vi långpromenix med hästarna. Jag red sebbe och hon ledde Lorden. Vi var borta i 1 timme & 15 minuter och vi skrittade största delen. Mina hästar är typ fjompiga. Sen så vaxade vi. Den är svinkul att vaxa Sofies ben xD Men sjukt tråkigt att bli vaxad, höll på att somna. Dessutom va mina hår för korta, så jag vaxa bara ena benet x) Typ 30 min efter kom älsk och det blev en hel del mys, hehe ;) (y) Dessutom är det 5 veckor idag ♥ Säger oxå grattis till Mathilda & Jerry :}
Nej, nu blir det ett avsnitt Heartland, sen sängen.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tack,, BÄSTAHVÄHN♥

2010-10-17 @ 21:01:12
URL: http://mathiildagoesonlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0