Typ förlåt.

Jag kan förklara, faktiskt. Det var varit extemt med läxor senaste veckan. Har verkligen inte haft tid att blogga. Det kommer vara så att när det är mycket läxor så blir bloggen lidande, that's it. Det har ändå inte hänt spc mke senaste veckan. Har jobbat med min engelskaredovisning, den e ca 15 min ^^ och lite spanska. I tisdags var det 1 månad med underbaraste ♥ Jag gick inte vidare på lucian. Det var väll det skulle jag tro. Tror att jag ska ladda upp lite bilder i helgen som jag fotade förra veckan, det blir najs :)
Sen kommer Sofie hit och då blir det äkta girls night! Men nu ska jag gå ut, fixa klart stallet och rida min racerponny (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0