Grönt, inte grått!

Tjoo! Skogen is turning grön! Älska min engelska haha! Massa ljusgröna knoppar på träder, åh vad det gör mig lycklig. Vårkänslor :} Satt ute i solen igår så nu har jag fått fräknar i fejset, inte säker på om det är bra eller dåligt, haha xd Håller ni inte med om att jag verkar ganska glad idag, känner mig lite väl munter. Somsagt, vårkänslorna som spökar ;)

Jag hoppas att Sebbe är helt okej idag för då ska jag rida lite i paddocken och jag tänker tvinga någon att fota mig! För jag behöver bilder till nya headern.. Mamma sa precis att det kan hon (y) Så håll tummarna för nya ridbilder! Tror att dom senaste ridbilderna på mig och Sebbe är från typ.. september eller nått.

Förhandsvisning på close-up bild på Lorden som det kommer upp fler av, även på Sebbe!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fräknar är gulligt :D

2011-04-23 @ 11:43:52
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/
Postat av: Mathilda

SV; hon är inte så tjock o:

2011-04-23 @ 11:48:29
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0