Igår så..

..utnyttjade jag solen så mycket jag kunde! Dvs inget bloggande. Fodrade och borstade på hästarna på morgonen eftersom att dom gick första natten ute för iår :) Sen så låg jag och solade och läste i tre timmar, mhm! Till sist så åkte jag en sväng med kompisar till Björkholmen och hade trevligt :) Underbart att sitta på en klippa vid sjön när solen är påväg ner, det är precis lagom varmt omgiven med pojkvän och kompisar. Helt awesome faktiskt!

Nu så ska jag göra lite äcklig spanska, sen ska jag gå ut på en promenix med min bus-Lordis! Tar med mig klumpen så kanske ni kan få lite nya fina bilder med grön bakgrund :) Fotar nog lite macro och natur när jag ändå är igång oxå ;)
Sebbe är fortfarande halt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0