Nattmat.

Jag och Sofie har gjort läxa ikväll. Som pluggmat hade vi kladdkaka med vispad grädde och hallon, mums! Hoppas det finns lite kvar till mig nu, som nattmat 8)

Regnet stod nästan som spön i backen innan så vi tog in hästarna vid kvart över 4, så fick dom stå i gången medan vi mockade. Det uppskattades inte utan dom hade helst velat få sin mat och bli kvitt sina täcken direkt. Men så fukar det inte riktigt.

Jag ska verkligen försöka att bli bättre på att uppdatera! Men ja, känns som om vi har haft typ ett on med inlämningar, prov och läxor nu det senaste. Och jag tror inte direkt att det kommer bli mindre den närmsta tiden.. suck. Får försöka göra tidsinställt på helgerna. Snart e det iallafall lov och då ska jag försöka uppdatera så bra jag bara kan. Flera inlägg om dagen, onödiga som mindra onödiga, höhö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sc; hahahahha, bilden är inte läskig xD

2011-04-06 @ 16:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0