Stallet all day long?

Mjo, kanske det.
Först på dagens lista står Släppa ut hästar och mocka, sen så får vi se vad som mer händer. Ska rida också, minst 1 timme har jag bestämt eftersom att jag nästan aldrig rider längre än 45 minuter. Paddocken hade jag tänkt harva så att den torkar upp fortare. Lite av dagens sysslor. Ska nog rycka upp mig lite med fotograferingen och ta lite porträtt på Lorden oxå! :)

Undrar om nån skulle vara intresserad av att jag tog lite bilder på ponnyplankan och berättar lite om den? Vad den är gjord av, varför man har den och så? :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Tänkte på det, så jag får väl göra det... Är bara så JEJFW trött just nu, på typ allt...

2011-04-17 @ 17:16:13
URL: http://etapenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0