Superhärligt!

5 timmar spenderade jag ute med stallgöra, hästar och lite annat ;) Städat lite i stallet, sopat och grejat. Harvade skrittmaskinen med hjälp av lillebror. Borstade ponnubusarna så att dom fick tappat lite hår. Sen försökte jag ta lite porträtt på dom, en och en. Men Sebbe är dötråkig att fota, han står mest och sover eller blänger på mig. Fast ibland så la han fram öronen, happyface, och va jättesöt :) Lorden är glad och dösöt på bilderna, men han är mest intresserad av att försöka smita bort till stallet istället..

Tog dessutom Lorden med mig på en tur. Jag tog cykeln och sen tog jag honm som hanshäst. Han går mycket lugnade i bara grimma än när vi tränsar upp honom. Det ska jag komma ihåg tills nästa gång, typ på torsdag. Ska gå ut och gå med honom ca varannan till var tredje dag framöver. Han blir så glad över att få komma ut och så slipper han bara stå i hagen hela tiden och göra inget.

Smakprov från dagens bilder! :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

SV; hehe ne det kan jag förstå om han fäller så mycket nu xd Ja tur att sommar pälsen börjar komma nu :D Hur är vädret hos er nu? :)

2011-04-19 @ 20:28:19
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Sanna

SV; vad skönt :D Här har det vart fint i några dagar nu. Så idag vågade vi (jag och carro) oss på ett dopp i sjön, vilket var riktigt skönt i detta fina vädret :D

2011-04-19 @ 20:35:24
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Sanna

SV; hehe jo det kan jag förstå att det såg ibjudande ut. Nemen vilka tråkmånsar, du får slänga i dom nästa gång haha :D

2011-04-19 @ 20:39:27
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0