The old man, ♥ #2.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej,



kanske verkar askonstigt det här, men jag gör ett försök! Såg att du kommenterat i Stall Viggebys blogg, om att din ponny är 39 år och jättefin, och du ger honom något slags fodertillskott? Har jag fattat detta rätt? :)

Själv har jag en ponny här hemma som är 27, hon är jättepigg och glad och otroligt fin, men jag vill liksom göra allt för att få ha henne kvar här i livet så länge som möjligt.

Vad ger du din ponny för tillskott?

Hur håller du igång honom?

Hur har du fått honom "så gammal"? :))

Om du vill svara på detta får du hemskt gärna skicka ett mail till [email protected] :)

2011-04-25 @ 10:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0