bebiss.

Förut gick jag med mamma ut till stallet en sväng. Hjälpte henne att mocka och så, gick bra och blev inte trött eller så av det så jag har friskförklarat mig! Tror jag.. Iallafall kom vetrinären och vaccinerade mina lilla fuxbebiss, han va jätteduktig och stod helt stilla. Sen stod jag och mamma och pratade lite och då bara stod han där med öppen boxdörr och pysslade runt. Han slickade på mina händer, nafsade i min mössa och pussades i ansiktet och på håret. Hoppas att han har saknat mig lite iallafall, hjärtat mitt ♥ Han är den enda som gjorde det isf.. sadface.

ojfan, jag hade glömt hur han såg ut med jämn man och inte hälften lång och hälften stubb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0