Bra julafton ♥

Vaknade med mitt hjärta imorse, försökte smyga mig ut för att mata hästarna men jag är inge vidare på att smyga.. Så han vaknade och skulle först inte gå med och sen skulle han det, haha söte♥ Gick ut och kompleterade hästarnas frukost med mycket morötter, det tyckte dom var mumsigt. Åt frukost med familjen och sen åkte mitt hjärta hem :( Jag fick med mig lillebror ute och rida en sväng, som ni såg på bilderna, och mocka.

Resten va dagen har flutit på med julmat till lunch. Jag tror aldrig jag har varit så hungrig som jag var innan idag i hela mitt liv, seriöst. Sen kollade vi på Kalle Anka och slumrade till en stund där, sjukt trött. Efteråt var det julklappsutdelning och sen gjorde vi julklappsleken! Hade massa klappar i början och sen tog alla dom :( Hade tillslut bara en liten mugg, tandtråd, en galge som luktar gott typ och en såndär huvudkillar-grej. Fick inte med dom grejerna på bild dock.

Nu ska jag gå ner och äta kvällsmat, tomtegröt, te och skinkmacka, yum!
Hoppas ni har haft en bra julafton med bra julklappar!
Vad har ni fått? Sånt är alltid kul att veta!
Fick ni nått ni verkligen inte trodde ni skulle få? Eller nått ni var helt säker på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0