chillidill

Känns som om jag chillat idag. Vaknade med älskling imorse och släppte ut hästarna medan han låg kvar och sov. När han åkt kollade jag film och käkade frukost innan jag gick ut till stallet och mockade och fixade. Vädret har inte vart kul alls så båda hästarna vilar.

Känner mig trött och sliten, plus dendär konstiga känslan när man varit kall och nu är jätteverm fast ändå inte. Måste iallafall städa mitt rum och toan, för imorron kommer Frida! :D Sen så ska jag verkligen försöka få klart designen oxå, men nu drar jag nog på att avsnitt Heartland först. Har bara sista avsnittet på säsong 2 kvar!


Kommentarer
Postat av: Issa

Vilken häftig bild! :)

2012-01-01 @ 18:16:30
URL: http://highriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0