Doesn't I deserve happiness?

Jag är trött på detta nu. Okej, jag fattar. Jag "lackade och var dryg och tyken" men so what? Som om inte alla är det ibland? Vem har aldrig betett sig som en bitch eller haft en svacka? Ingen jag känner iallafall. Det här är sånt som sakta bryter ner en, men jag vet inte hur många som faktiskt bryr sig om det. Jag har iallafall ingen lust att gå runt och må dåligt längre. Jag har gjort det för mycket, för många gånger. Jag är medveten om att bloggen inte kan lösa mina problem eller ändra på något, men någonstanns måste jag få skriva ut vad jag känner, och vad ger bra statistik om inte känslor? Detta är jag, som öppnar mig för er för en gångs skull. Jag är inte felfri men vem fan är det? I'm done med att må dåligt och ha skuldkänslor iallafall. Tänker inte slösa mitt liv på sån skit.

What doesn't kill you only makes you stronger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0