Fryser halvt ihjäl.

Eftermiddagen blev inte riktigt som planerat men who cares? Dom hade försovit sig så kom typ en timme sent och när dom kom hit pratade och skrattade vi järnet. Ca 2,5 månad sen jag träffade Sofie och typ.. 4 månader sen vi tre gjorde nått tillsammans. Åh, allt var precis som old times idag. Vi bakade, failde som fan med det men kul som attan var det! Chokladpaj är inget jag kan rekommendera om man inte har alla ingredienser.. Sen drog vi på en spontantrip till samhället, och där träffade vi Nana, ett tag sen det oxå :) Och nu sitter jag här och fryser. Regnade ute så det var inte jättetrevligt att köra hem. Ska ta en varm dusch, äta något och sen hoppa i säng. Upp tidigt imorron och borta hela dagen men har fixat tidsinställda!

Helt galet vad jag saknar att umgås alla vi tre. Göra spontana saker som att ge oss ut och flumma mitt i natten eller bestämma på 15 minuter att "vi drar till kungsmässan!" Saknar att vara MES :( Jag saknar old times och vill att det ska vara så nu med.

Aja, hoppas ni har haft en bra dag, för det har jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0