KLAD CHEY, 1 år äldre!

Bra födelsedag! Mitt hjärta sov ju hos till mig tills idag så det vart inte helt fel att vakna intill någon imorse när familjen kom in på rummet och sjöng för mig ♥ Tre presenter till mig. En bok från lillebror, en halsduk och mössa från älskling och RIDSTÖVLARNA JAG VELAT HA I EVIGHETER från mamma och pappa! AWESOME! :D Längtar tills jag får rida i dom.. blir nog på lördag och då hoppas jag att  någon kanske kan ta en bild eller så :)

Fick räckmacka och varm choklad med vispgrädde till frukost, tradition sen många år tillbaka. Sen körde mamma mig till skolan, onsdagar är värst för då har vi bara vanliga ämnen och ingen praktiskt, sadface. Kom hem vid 5 och då stack jag direkt ut och gjorde klart stallet och tog in hästarna, för sen vankades det kinamat! Oxå tradition sen flera år tillbaka ;) Efterätt blev banana split och så en film till det, mys med mitt hjärta ♥

Nu avslutar jag min födelsedag, med att plugga. Haha underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0