Mars 2011.

Tja, mina inlägg hadlade i stort sett om hur mycket läxor jag hade och göra och att jag var trött på att rida Sebbe på samma ställe vareviga dag eftersom att det var det enda stället utan isgata.
I början av månaden lyssnade vi på Dead by April i aulan och fick autografer.


Jag laddade upp rätt så mycket ovisade bilder på Zerox, från London och failbilder + lite annat.




Sen så skrev jag ett gulligt inlägg om Nellie Berntsson och blev länkad på hennes blogg, hej besöksrekord.


Jag spenderade otroligt mycket tid med min älskling, vi sov över hela tiden och firade även 6 månader tillsammans ♥ Vännerna gjorde jag oxå massa plats för. Sov hos Sofie två gånger, en gång med henne och en gång med Mathilda oxå. Den gången när Mathilda var med så var vi i stan på dagen och shoppade och sen drog vi hem till Sofie där vi käka tacos och glodde skräckfilm + att jag klippte världens snyggaste, och bredaste.., lugg på Sofie! Åh så fin hon blev :') Åh, gosiga minnen ♥ Dessutom var jag med Mathilda som vart iväg och provred en ponny, som jag själv hade dödat för typ..


Sen avslutades månaden med att Sebbe blev halt, grymt avslut. Verkligen.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh den hästen, vad han nu hette... Han va grymt snygg, och lite... busig? xd

2011-12-30 @ 23:51:02
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0