Min pojkvän.

Min pojkvän är världens finaste, världens mest underbara.
Han får mig att må bra på ett sätt som ingen annan.
Finns alltid där för mig. Han är min klippa i stormen.
Tröstar och pushar i svåra stunder, ler och är glad för min skull när saker är bra.
Min pojkvän är mitt syre, utan honom skulle jag kvävas,
min syn, utan honom skulle jag vara blind av sorg,
mina ben, utan honom skulle jag vara kvar på ruta ett,
mina armar, utan honom skulle jag inte kunna häva mig upp när det är svårt,
mitt ljus, utan honom skulle jag famla i mörker
min trygghet, utan honom skulle jag alltid må dåligt.
Han är mitt hjärta, utan honom skulle jag inte kunna leva.
Han betyder allt för mig, mer än jag trodde en person kunde betyda.
Jag älskar dig så obeskrivligt mycket, mer nu är någonsin innan.
Det jag har med dig skulle jag inte byta mot något i världen.
Jag hoppas du vet och förstår hur mycket jag älskar dig, hur mycket du betyder.
Lämna mig aldrig någonsin, det skulle jag inte klara.
För du är mitt hjärta, och man kan inte leva utan ett sånt.

Jag älskar dig, av hela mitt hjärta och lite till! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0