Ska tjäna massa pengar!

Innan idag var jag ute och fotade, verkligen fotade! Det var väldigt längesen jag fotade ordentligt så att säga, tror jag hade lite över 300 bilder med mig in. Jag blev verkligen sjukt taggad på att fota järnet! Så nu börjar insamlingen till mitt älskade objektiv, Tamron 90mm! Om jag inte får det i julklapp men det tror jag inte.. Hur som helst så ska jag ha det objektivet, förr eller senare. Har 900 från min födelsedag, + lite på kontot, + studiebidraget. Det kostar ca 5000:- tror jag så det är bara att ligga i. Jag behöver verkligen ett jobb.

Fortsätter med fotandet imorron för då kommer Sofie och Mathilda hit och då är det shooting som gäller! Vill bara tillägga att senast vi gjorde nått tillsammans alla tre var i somras när vi var på utflykt med mopparna och grillade och hade oss, så det ska bli kul :) Off topic, men aja.


Kommentarer
Postat av: elin

Var gärna med i min tävling :) http://canelin.blogg.se/?tmp=21201046

sprid gärna vidare! Kram :)

-hoppas du inte har något emot såna här kommentarer!-

2011-12-21 @ 20:22:14
URL: http://canelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0