@ ... ?

Hallå där hemma i Sverige, där jag inte är ;) Då kanske ni undrar, var är jag? Det ska ni få gissa och när jag kommer hem får personen som först gissade rätt en länk i 10 inlägg! Jag har funderat, och Mathilda får inte gissa för hon vet och då blir det orättvist, haha x) Kommer ge er två-tre ledtrådar om dagen om var jag är så ska vi se vem som gissar rätt först!

Gick iallafall upp klockan fyra imorse, och vi åkte kvart i fem. Har varit igång hela dagen och sov endast fyra timmar inatt. Det sätter sina spår.. Aja. Vi har varit och shoppat Converse, så jag är glad! Dessutom så sa mamma att jag ligger på plus, dvs att jag kan handla utan att få skulder, thihi! :D Har köpt en present till min älskling, ska dessutom köpa till mina fina vänner som tar hand om mina pollar och ger dom kärlek när jag inte är hemma.
Dagens ledtrådar;
1. Vi flög från Landvetter, det tog två timmar.
2. Vi ska snart gå och "tjuvlyssna" på en konsert ;)



Syskonen converse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0