Fredag morgon.

Det är galet underbart väder ute! När jag var ute och fodrade för ca en timme sen så gick det att vara ute i shorts och t-shirt i skuggan utan att frysa. Skulle väll tippa på ca... 17-18°? Och varmare kommer det bli!
Idag drar jag troligtvis med mina miffon + älskling till stan. Jag kikar själv efter en snygg jeansjacka till skolavslutningen, osså så ska jag med älskling och kolla kläder till honom. Nu citerar jag vad han sa "Väljer du så betalar jag." Hehe ;) Men det är inte säkert att jag kommer iväg till stan om inte min lillebror kan var hos en kompis, suck.
När jag kommer hem sen så ska gå en tur med min rejser-pensionär, osså tränar jag nog vidare från marken med Sebbe.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv; Jarråå (; tackdu :)

2011-06-03 @ 09:43:48
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0