Got things to do.



Älskling har åkt hem. Och vi sov till typ halv 10, inte så länge kanske men ändå. Känns som om jag sover bort varje dag. Komer lixom inte igång med saker förens vid 2-tiden. Jag måste lägga mig tidigare så jag vaknar tidigare.

Idag ska jag städa både inne och ute. Har kläder som ska sorteras och Babbens bur ska mockas ur.. Förhoppningsvis kan jag dessutom rida Sebbe en sväng oxå :) Tar no en promenad med Lorden oxå, det var längesen och han tycker det är så kul att få komma ut. Nu ska jag sätta igång så vi hörs senare idag. Ska ladda upp fler bilder från Mathildas ridlektion i tisdags.

Kommentarer
Postat av: mathilda

sv; :D

2011-06-19 @ 19:51:18
URL: http://mathiildagoesonlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0