Gott väder, ohyess!

Tralalala.. :)
Mjo, jag känner mig på bra humör! Blev klar med mitt täcke i slöjden idag, så jag skulle vilja säga att nu är jag klar. Klar med arbete, klar med lärarna, klar med den sketna lilla skolan jag gått på i tio år..

Hursomhelst, eftersom att det är så gott väder så ska jag gå ut till hästarna :) Ska promenera med Lorden och Sebbe ska ner till sjön. Tror att jag ska träna honom lite från marken oxå.

Vill dessutom uppdatera er om imorron. Då ska jag först åka vattenskidor med klassen, sen ska jag direkt på moppekurs och efter det ska jag direkt på avslutningsfest för niorna på skolan. Dvs jag kommer inte ha tid för någon bloggning imorron då jag nog inte är hemma förens vid 12. Hinner jag ikväll så ska jag försöka fixa tidsinstälda, jag tror nog att jag hinner det. Men det prioriteras att duscha, packa kläder osv.

Emmas nya pärla 8)
PGO G-Max 19995:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0