Hehe... hej.

Ingen uppdatering igår eftersom att jag inte hann. Jag trodde jag skulle hinna förvarna er iallafall, men det gjorde jag visst inte. Älskling sov här efter festen, och när han åkte hem igår så var jag tvungen att gå direkt ut och mocka, sen in och fixa mig och sen skulle vi iväg. Om ni undrar vart så till Liseberg. Vi var där och åkte från klockan tre till halv åtta ungefär. Sen var vi på konsert med Ringo Starr. Den va bra, men jag frös och var kissenödig typ 3/4 av konserten.. ^^' Efter åkte vi lite till och spelade innan vi drog oss hem. Var hemma vid tolv.


Tyvär kommer uppdateringen vara lika dålig idag för vi ska bort idag med. Men jag kanske hinner fixa nått tidsinställt. Nu, är det dags för frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0