Home Sweet Home!

Nu är jag hemma igen! Hemma i Sverige, hemma på vår gård, hemma i mitt rum framför min dator. Ni anar inte hur underbart det var att lägga sig i sin egna säng inatt efter 5 nätter i ett rum där det aldrig var svalare än 30 grader med en betongkudde och personal som rökte utanför fönstret. Är otroligt glad över att vara hemma, även om det var en super resa bortsett från hotellet! :)

Nu när jag är hemma igen så ska jag börja blogga bättre och ta mer bilder, vilket det har varit väldigt dåligt med. Nya bilder asså ;) Dessutom så ska Sebbe sättas igång nu. Inte i full tävlingskondition då det är näst intill omöjligt eftersom att han är såpass gammal så är det svårt att träna upp hans kondition, och hans kropp orkar det inte heller. Så antagligen kommer Sebbe få bli halvpensionär, dvs att mysiga och busiga skogsritter och nått pass i paddocken är vad som kommer bli i framtiden.

Om en stund så kommer Sofie och Mathilda hit! Dom ska hämta sin converse, och sen så vet jag inte riktigt vad mer som händer. Kanske ett fototillfälle? :) EDIT: Hoppas på shooting i underbart väder!

I luften, över Danmark!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv; duär :}

2011-06-29 @ 11:07:48
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0